MEDLEMSDRAGNING 2020

2020-11-20 21:07

Inget är sig likt i dessa covidtider…

Konstföreningens medlemdragning blir digital.

Det blir ingen utställning och ingen öppen dragning i år.
Från och med 20 november finns istället årets vinster här på föreningens hemsida.

Dragningen genomförs (precis som vanligt) men utan publik. Istället filmas den och finns på www.lidkopingskonstforening.se från och med kl 14.00 den 5 december.

Nytt är även att vinsterna rangordnats av styrelsen vilket innebär att det finns en förstavinst, en andravinst osv. Man kan i år alltså inte välja själv.
Årets utlottning innehåller 21 konstverk och 2 böcker.

För att delta i utlottningen måste medlemsavgiften vara betald. Har du ännu inte betalat din avgift finns fortfarande chansen – sätt in 200 kr via Swish 123 389 48 62 eller bankgiro 5041-3665 senast den 30 november. Har du redan betalt kan du öka din vinstchanser genom att teckna ytterligare ett medlemskap.

Till kommande år hoppas vi att allt är mer normalt och att vi kan återgå till
ordinarie dragningsförfarande.

Styrelsen för Lidköpings konstförening.

Nedan kan du se de verk som är med i årets dragning. Klicka på stora bilden och sedan på 1:a bilden så ser du verken i större format.
Det går att bläddra med pilarna till nästa verk.
OBS! lägg märke till att storleken på resp verk inte återspeglar sig i bilden. Måttet står i beskrivningen under bilden.

Verken finns även att se i fönstret på butik Spirit of St Louis vid torgbron och i fönstret på Konsthallen/Biblioteket, Stenportsgatan.

BILDVISNING: