ÅRSMÖTE 12:e MARS.

2019-02-11 09:03

OBS! Föredraget med Elisabeth Ohlson Wallin är tyvärr inställt pga sjukdom.

Tisdag den 12 mars håller förening Årsmöte. Vi börjar klockan 18.30 på Biblioteksscenen på Lidköpings Bibliotek. Innan årsmötet hälsar vi fotograf Elisabeth Ohlson Wallin välkommen för ett "ArtistTalk". Alla är välkomna att lyssna på Elisabeth och närvara vid årsmötesförhandlingarna.

Mellan den 4 maj och 2 juni presenterar Lidköpins Konstförening en utställning med Elisabeth. "EOW – 20 år i focus" på konsthallen i Lidköping. Vernissage har vi lördag den 4 maj klockan 11.00.

Välkomna!

Här kan du ladda ner, skriva ut och titta på dagordning och verksamhetsberättelse inför årsmötet. Klicka på respektive.

DAGORDNING

VERKSAMHETSBERÄTTELSE 2018

VINTERKALASET - MARTIN HANSSON

2019-02-11 08:50

Martin Hansson intog Biblioteksscenen på fredagen den 8 februari inför drygt 60-talet personer i publiken. Martin var inbjuden av föreningen för att berätta om sitt konstnärsskap, detta som en punkt i det då pågående Vinterkalaset. Martin höll ett mycket uppskattat anförande och visade exempel på arbetsmedoder och verk. Kerstin Andersson från föreningen hälsade Martin välkommen och tackade även Martin för att han ville komma och berätta.