JULHELGEN

2012-12-20 17:09

Föreningen önskar alla
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Vi har öppet Konsthallen med ordinarie
öppettider helgfria dagar.

Aktuell utställning med Torbjörn Nolkrantz
och Martin Hansson pågår till den 6:e januari.

Den 2:e februari är det vernissage för invigningsutställningen med Andreas Eriksson
i Nya Konsthallen på Stenportsgatan.

Vernissage 8 december

2012-12-08 14:24

Årets och lokalens sista vernissage blev en succé. Mer än hundratalet besökare kom för att se och uppleva Torbjörn Nolkrantz och Martin Hanssons fina verk och skulpturer. "Fantasktiskt fint" var en kommentar som hördes. Föreningen kan inte säga annat än att detta blev och är en avslutning värd att minnas. Missa inte detta.
Nästa verninssage blir i nya konsthallen på Stenportsgatan den 2 februari 2013, invigningsutställning med Andreas Eriksson.

NOLKRANTZ - HANSSON

2012-12-06 11:02

Vernissage lördag 8 december klockan 11.00 med måleri av Torbjörn Nolkrantz och skulpurer av Martin Hansson. Föreningen hälsar alla välkomna till årets sista utställning. Se och läs mer här!