JUST NU

2013-09-27 13:28

I onsdags plockades Fredrik Lindqvists utställning ned. Det har varit många besökare i konsthallen för att se Fredriks spännande verk. Drygt 1500 personer har varit och tittat. Glädjande för föreningen att så många hittar till konsthallen. Nu laddar vi för utställningen med Camilla Pyk och för årets konstafton den 2 november. Vernissage för Camilla är det lördag den 26 oktober klockan 11.00.

Hjärtligt välkomna till konsthallen.

LÖRDAGENS VERNISSAGE

2013-09-01 11:48

Drygt 250 besökare besökte konsthallen i lördags för vernissage med Fredrik Lindqvist. Mycket glädjande att så många slöt upp.
Fredrik presenterades och hälsades välkommen av Annika Wahll från konstföreningens styrelse. Fredrik berättade sedan hur han arbeter och hur han ser på sitt konstnärsskap. Med sitt unika arbetssätt skapar Fredrik spännande och intressanta verk som verkligen kom till sin rätt i konsthallen.

Läs gärna mer i NLT:s artiklen från fredagen. Klicka Här!

Nedan följer några bilder från lördagens vernissage.