MEDLEMSAVGIFT/FAKTURA/PROGRAM

2015-02-04 16:41

Nu kommer det snart en faktura på medlemsavgiften samt årets utställningsprogram med posten.

Nu undrar du säker varför det kommer en faktura på medlemsavgiften från Konstförening. Det är en bra fråga. Men saken är den att föreningen behövde uppdatera rutiner och hänga med i tiden. Detta innebär b.la. ny bokföring, nytt medlemsregister, digitala rutiner m.m. Så därför kommer det nu en faktura som egentligen inte är en faktura i ordets rätta bemärkelse. Du väljer som tidigare om du vill betala medlemsavgiften eller inte. Det kommer således inte att skickas ut något krav eller så.
Men vi hoppas förstås att du vill fortsätta vara medlem i Lidköpings Konstförening.

Som ett led i förnyade rutiner ber vi dig att lämna din e-mailadress till föreningen, klicka på länken till höger här på sidan, eller om du skickar ett e-mail till föreningen med dina uppgifter. På så sätt kan föreningen lättare och snabbare hålla alla
informerade om vad som händer och sker.

Tack för din hjälp.
Hälsningar Styrelsen för Lidköpings Konstförening.